10 Aralık 2008 Çarşamba

Kurban Bayramı,Arog,Boynu Bükükler :))


Geç de olsa bir bayram yazısı yazayım dedim :) Herkesin evinde çeşit çeşit baklavalar,tatlılar yapılmıştır da bitmiştir tabi.Bayramın üçüncü günü gelenler artık genelde avcunu yalama durumunda olurlar :) Bayram geçse de baklava tarifini hayır demem diyenler için de bizim baklavanın tarifi burda
Kurban nasip olupda kesenlere Allah kabul etsin diyorum.Kesemeyenlere de Allah bir daha ki bayramda nasip eder inşallah.Benim için şu et faslı olmasa bayram normal günden farksız geçti.Evde hastalıklı bir vatandaş olarak süründüm diyebilirim :)Cumaya kadar sabredib sözümün geçtiği iğne istemiyorum diye ağlamaya başlayınca tmm hap vereyim diyerek bana acıyabilen aile doktorumuza gitmeyi düşünüyorum :) Bayramın ilk günü ziyaretlerdi,kurbandı derken akşamı ettik ve Arog filmine gittik akşam 23:30 da.Gitmeyi düşünenler varsa baştan söyliyim Gora gibi bir film beklemesinler.Gora gülmekten gözlerimizden yaş gelmişti resmen.Arog daha emek,zaman harcanmış,bütçesi büyük bir film olmuş evet.Ama gora kadar eğlenceli değildi.Muro'yu da merak ediyorum bakalım hafta içi bir gün giderim inşallah.
Bugün sabah 6 itibariyle annemleri memlekete doğru yolculadık.Çorum,Samsun,Trabzon,Gümüşhane geze geze gidip 20 gün sonra dönücekler inşallah.Babama o kadar sırnaşmama,duygu sömürüsü yapmama rağmen kandıramadım :) Gerçi 10 günlük olan tatil planları 20 güne çıkınca benim peşlerine takılabilme ihtimalim imkansızlaşmıştı çoktan :)
İşte böyle hasta ,sefil,boynu bükük gariban,zavallı bir bayram geçirdim şahsen :) Sizin bayramınız benimkinden katttttttttt kattttttttttttttttttttttttttttt güzel geçmiştir inşallah.Hepinizin tekrar tekrar bayramını tebrik ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Template e Layout by Blografando2008 Immage Adele Zolea