14 Haziran 2010 Pazartesi

Ebru Şallıdan Güzellik Sırları

Her zaman bakımlı ve şık görmeye alıştığımız Ebru Şallı güzellik sırlarını açıkladı.

* Güne başlarken yüzünüze ne gibi uygulamalar yapıyorsunuz?
Sabahları yüzümü sadece suyla yıkarım. Ardından tonikle silerim ve günlük nemlendiricimle gözaltı kremimi kullanırım.

* Yüzünüz ve vücudunuz için hangi ürünleri tercih ediyorsunuz? İkisi için de hep aynı ürüne bağlı kalmam, yenilikleri takip etmeyi severim. Yüzüm için genellikle Dr. Murad ve Christian Dior ürünlerini kullanıyorum. Özellikle maskelere çok meraklıyım; çok çeşitli maskeler uyguluyorum cildime. Clarins, Dr. Murad, Decleor, Christian Dior, Clinique gibi birçok farklı markanın maskelerini kullandım. Vücudum içinse Lancome, Victoria's Secret, The Body Shop ve Sebamed gibi markaları seviyorum.

* Makyaj yaparken en çok hangi renkleri kullanıyorsunuz?
Yumuşak tonlar; özellikle de pembe tonları ama bazen gri ve mavi renkte farlar da kullanabilirim. Renkten korkmam. Dudak parlatıcılarında açık renkleri tercih ediyorum ama bu yıl mat rujlar da favorim oldu.

* Bir davete katılırken makyajınızı kendiniz mi yaparsınız?
Kendim yaparım çünkü kendi yüzümü çok iyi tanıyorum, çok zor olmuyor.

DENGEYİ KORUMAK ÖNEMLİ* Gece makyajınızda ne tür renkler kullanmayı tercih ediyorsunuz?
Ya dudağımı ön plana çıkarırım ya da gözümü... Dolayısıyla dengeyi korurum. Çok ağır makyajı sevmiyorum. İnsanları olduğundan yaşlı gösteriyor, beni de öyle.

* Makyajda 10 yıl öncesine göre neler değişti? 10 yıl önce ve şimdi yaptığınız makyajın arasında fark var mı?
Makyaj stilleri çok değişti tabii. Eskiden maske gibi kalın makyajlar yapılırdı. Şimdi bakıyorum daha hafif, daha yumuşak tonlar tercih ediliyor, bence çok daha iyi.

* Makyajda 'asla kullanmam' dediğiniz renkler ya da ürünler var mıdır?
'Asla kullanmam' dediğim renk yoktur sanırım ama son dört yıldır inanın hiç fondöten kullanmıyorum. Pudra ile allık işimi görüyor. Umarım fondötene ihtiyacım olmaz çünkü kullanmayı hiç sevmiyorum. Onun dışında bir de simli ürünlerden hiç hoşlanmam. Geçtiğimiz günlerde eşim Harun'un isteği üzerine simli bir eyeliner aldım, gerçi çok başarılı çıktı; hiç dökülmüyor. Nadir de olsa bir tek bunu kullanıyorum ama bunun dışında sim hiç sevmiyorum. (Cosmopolitan)

Doğallığın bozulması kötü Estetik hakkında ne düşünüyorsunuz? Dozunda olduğu sürece karşı değilim ama gereksiz yere yapılan estetik operasyonları hiç hoş bulmuyorum. İleride yüzüm kırıştığında bile yine de düşünürüm, çünkü doğal görünümün bozulması çok kötü.

Asla makyajla yatmayın
* Bize önerebileceğiniz güzellik tüyolarınız neler?
Güzellik tüyosu biter mi? Sürekli takip halindeyiz. Haftada bir gün muhakkak yüz peelingi ve maskeleri uygulamayı öneriyorum. Çünkü şehir hayatı cildi gerçekten çok yoruyor. Bir de asla makyajla yatmayın. Cildinizi her gün çok iyi temizleyin. Temiz cilt nefes alabilen cilttir.

* Bugüne kadar aldığınız en önemli güzellik tavsiyesi neydi?
Günde sekiz saat uyku, cildi ve hücreleri yeniliyor. Bunu birçok uzmandan duydum. Dolayısıyla günde sekiz saat uykuya çok önem veriyorum.

Pilates mutlu yapar
Spora çok düşkünsünüz, değil mi?
Haftada dört gün pilates yapıyorum, bir ya da iki gün de 30 dakika yürüyorum. Pilates'i iki buçuk yıldır yapıyorum ve bu yaz pilates eğitmenliği dersleri aldım. Her tür sporun kadınlara yararı var tabii ki ama ben pilates yapmalarını özellikle tavsiye ediyorum, kendilerini mutlu hissedecekler.

Yeşil çaysız bir hayat düşünemem
* Formunuz için takip ettiğiniz bir diyet programınız var mı?
Formda kalmak için spor şart. Ayrıca sağlıklı, dengeli, az az ama sık sık yemek yeme alışkanlığı da çok önemli. Tabii her şeyden önce bol su ve yeşil çaysız bir yaşam düşünemiyorum. Bence kendini seven insanlar iyi beslenir.

* Vazgeçemediğiniz ürün...
Bepantene'i her yerime sürüyorum diyebilirim. Özellikle de dudaklarıma ve ellerime...

* Ne tür bakımlar yaptırıyor ve uyguluyorsunuz?
Saçıma bakım yaptırıyor ve ayda bir uçlarından kestiriyorum. Tırnaklarıma gelince; yazın, kış aylarına göre biraz daha uzun kullanıyorum ve 'french' manikürü tercih ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Template e Layout by Blografando2008 Immage Adele Zolea